ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

vineri, mai 02, 2008

Bine ati venit la mama soacra!

Bine ati venit ! ;)

In principiu, sunt bucuroasa de orice vizitator sau utilizator. Tin totusi sa precizez niste lucruri.

Daca v-ar placea sa cititi ce se face in capul si in sufletul unei femei la orice ora din sutca cu acces la net, va rog sa va asezati mai comod. Citeodata o sa trebuiasca sa fixati bine centura ;) Am sa scriu doar despre ceea ce simt si cred. Admit ca pe multi ar putea sa socheze unele idei picante. Cu timpul va veti deprinde si chiar o sa va placa.

Daca va asteptati cumva sa cititi postari TARE DESTEPTE, treceti pe alaturi si nu va pierdeti timpul. Lozinca mea e urmatoarea: "Cindva imi placeau oamenii destepti, acum imi plac doar oamenii buni". Injuraturi o sa fie multe si mai ales pe neasteptate. Sa nu spuneti ca nu v-am preintimpinat. Ah, si niste greselute, pe ici-colo ;)

Daca rutina nu va plictiseste si sunteti gata sa schimbati un copy-paste destept pe niste ginduri simple, autentice, spontane si indraznete, iar va poftesc cu draga inima la mamaliga cu mojdei in compania mamei soacre (a mea adica). O sa ajunga pentru toti.

Daca sunteti fascist, nationalist, sovinist, pedofil sau pur si simplu idiot, va sfatuiesc insistent sa parasiti spatiul dat, daca sanatatea mai conteaza pentru neavoastra. Veninul pe care il am stocat in mine ar ajunge pentru imbutelierea non-stop a milioane de sticle cu capacitate de 2 litri fiecare. Ajunge pentru o China intreaga si o bucatica de continent.

Welcome!

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunteti senzationala:)!! Atita spontaneitate si creativitate in textele Dvs. BRAVO!