ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

luni, mai 19, 2008

Mini-cocktail–ul Molotov si tradatorii (p.1)

Soacra mica azi e in dusuri criminale asa ca si sfaturile vor fi oleaca deocheate. Hm...pe alocuri chiar ilegale, in schimb practice, asa ca-mi veti spune multumesc dupa asta. Multumirile le primesc numai sub forma de vin rosu, slanina afumata si usturoi verde:))))))

In primul rind, sfatul e pentru baieti amorezati cuc. De ce pentru baieti? Pentru ca soacra mica, asezata pe la terase si cafenele, cerceteaza prin ochelarii ei de soare doar baieti, ca fete are acasa. De ce amorezati cuc? Pentru ca situatia pe care o voi descrie mai la vale nu poate sa-i lase insensibili.

Deci, in viata amoroasa a cuplurilor se mai intimpla ca unul sa calce strimb si nici sa nu se gindeasca la efecte. Efecte primare si de tot felul. De regula, baietii sunt mai prudenti (din experienta probabil). Pe cind fetele, ca florile de rasarita, putin le pasa ce se face in jurul lor, ca ele privesc smerite si ametite doar pe cel care a aparut neasteptat de dupa nori si le « lumineaza » ...aha... calea fericirii. Pentru tare putin timp, de altfel (dar asta e alt subiect, mai putin criminal dar tot atit de tragic), ca dupa asta se lasa noaptea polara peste sufletul lor naiv sau dezmatat.

Acum trecem la fapte si efecte.

Daca sunteti un baiat de treaba, amorezat cuc, multamit de viata si cu mentos in buzunar, sa nu credeti ca tradatorii au sa va inconjoare de departe. Nu va faceti iluzii. De regula ei apar pe neasteptate, in pielea vreunui coleg, amic sau chiar vreun idiot cu parul dat cu gel, caruia demult vroiati sa-i bateti botul. Si iaca intr-o buna zi, vedeti un cuplu de hulubasi, asezat la o masuta, sub umbrela de publicitate pentru Bud. Intr-un moment de eclipsa solara, adica tot asa de rar asteptata, recunoasteti in hulubita guruinda trasaturile « muzei » care v-a inspirat aseara in pat si citeva ori in baie.

-Hooooo !!! Stai oleaca, baiete !!! ca n-am terminat descrierea pina la capat !!! Ei bun, du-te si bate-i botul chiar acum !!!

Trec 5 min.
5+10 min.
- Hai mai, cit se poate? Ca nu numai capul cu gel e de vina, ce dai atita in el ?
15+5 min
- Mai, nebunule, pai n-am spus sa dai si in ea ! Ptiu, armasar fara control ce esti!
- Daca nu termini acum masacrul nu mai scriu azi articolul pina la capat.

Deam sa nu va fie cu suparare, dragi cititori, dar trebuie sa-l asteptam sa-i iasa aburii si dupa asta continuam civilizat master-class-ul.

Ia nebuni, ia nebuni, maaaaai! ;))))

16 comentarii:

Anonim spunea...

n-am cam inteles... poate de somn ce-mi e... asta tu ai vazut? o_O

Metal spunea...

eu nu stiu ce as vrea sa aleg sa fiu...idiot cu parul dat cu gel sau amorezat cuc....nu stiu ce doare mai tare...

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

mirc3a, eu multe am vazut in viata mea ;) tu la ce te referi? la floarea de rasarita, la bataus sau la usturoi verde? :))))))

boris, important e sa ai mentos in buzunare si sa poti fugi bine ;)) dar restul nu conteaza :)

Anonim spunea...

ma refer la aceea ca despre ce e articolu, despre un caz real?

Metal spunea...

Dar daca nu ai mentos si pe langa mai esti gras si nu poti fugi?

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

baieti, raspunsurile le gasiti in partea a doua :) chiar acum ma apuc s-o postez.

Anonim spunea...

placuta lectura, da iaka patzanu nu trebuie batut, el poate nu shtie ca ea e o oaie si are jer acasa... da ea merita un shut in fund.. dintii la propriu.. pe urma si la figurat... da patanu, cum spuneam... nu tre desfigurat :)

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

artur, pai pazanu trebuie sa reactioneze la timp. sa fuga! :)))

Anonim spunea...

ap shi fel di patzan.. care fuje.. nu-nu, nu se leaga :)

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

pai, artur, noi doar vorbeam de contextul in care padruga e oaie :)) tu ai sa stai sa incasez zdupaci pentru o oaie? :)))

Metal spunea...

vad ca gluma se ingroasa....:D
atunci trebuie de schmbat si titlul postului: Molotov si Oile :)))

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

ei, nu, boris, lasam titlul asa :)

ca amus or aparea variante:

Molotov si floarea soarelui
Molotov sau Eminescu sa ne judece?
Molotov gazos sau vinatai sub ochi?
O explozie sub parasol
Cerbul incornorat sau leul imperios etc.

:))))))

Metal spunea...

vreau niste poze cu tine...stiu ca cer prea mult dar oricum incer macar... uscatuboris@yahoo.com

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

asta-i bine ca incerci, boris. :) Cind am sa incerc sa slabesc cu 8 kg si sa-mi bag silicoane in tite, am sa trimit. :)))) sau poate c-am sa le postez chiar aici, la dosarele XXX :)

Metal spunea...

:))))))))))))))

Anonim spunea...

Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com