ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

vineri, mai 30, 2008

Sexul între domnii și doamnele adevărate ;)

(intrare interzisa minorilor)

Un domn şi o doamnă adevarată se supun unor reguli de cuviinţă chiar şi în timpul sexului. Dacă sunteţi unul din cei doi, cu siguranţă că nu aţi încălcat niciodată vreun punct din cele descrise mai jos. Primiţi sincere felicitări şi continuaţi să respectaţi regulamentul cu sfinţenie. Iar pentru cei care încă nu s-au dezmieticit cum e să faci sex cu un gentleman sau cu o lady adevărată, citiţi cu luare aminte regulamentul oferit generos în cele mai bune intenţii:

1. Afirmaţia "sexul încă nu e un motiv pentru a face cunostinţă" e deja uşor perimată. Chiar dacă luăm afirmaţia aceasta ca bază, sexul, totuşi, încă nu e un motiv suficient pentru a trece direct la "tutuială". Adresaţi-vă partenerului prin Dvs şi numele său : Dna Flocea, Dna Portocală, Dl Sfîrc, Dl Regulatu.

2. O doamnă adevărată nu produce zgomot cînd bea sau cînd suge.

3. Nu știți care este poziţia decentă pe care o adoptă un gentleman adevărat? Specialiştii de etichetă s-au zbuciumat cîţiva ani pentru a alege una din cele două variante: poziţia "misionarului" sau poziţia "caprei" (pe din spate), ca în cele din urmă să aleagă … "capra"! Deci, asta e.

4. Cînd doamna e rugată să ia poziţia "caprei", domnul nu trebuie să uite să-şi ceară scuze în prealabil de incomoditatea provocată pentru coatele fragile pe care doamna urmează să se sprijine graţios.

5. Cînd doamna se află în poziţia "caprei" iar domnul îndeseşte ritmul fricţiunilor, e preferabil ca acesta să-şi țină testiculele în mâna şi să nu le lase să pocnească pe fesele doamnei producînd zgomote de amicoşon. Sexul încă nu e un motiv pentru astfel de libertăţi.

6. Domnul trebuie să aiba grijă ca actul sexual să se producă doar prin orificiile oferite generos de doamnă şi nu cumva să-şi permită explorarea altor orificii fără permisiunea acesteia. Astfel de gesturi necontrolate ar putea perturba o posibilă relaţie galantă între parteneri.

7. În timpul actului sexual, doamna şi domnul trebuie să zîmbească. Un partener educat păstrează zîmbetul chiar şi atunci cînd gura îi este ocupată şi arată cu tot chipul că îndată ce situaţia îi va permite, va relua cu placere discuţia mondena.

8. În principiu, actul sexual presupune şi o anumită etică în comunicare. Aici opiniile experţilor sunt partajate. Conservatorii consideră că subiectul discuţiei nu trebuie să atingă actul în sine, cuplarea adică, şi partenerii ar trebui să se comporte de parcă nimic ieşit din comun nu s-ar fi întîmplat între ei. Se alege o temă neutră de discuţie. Despre timp, de exemplu. Cercetătorii contemporani, însă, sunt de părerea că subiectul trebuie să evoce spiritul romantic al relaţiei. Şi în cele din urmă, reprezentanţii şcolii extremale susţin că discuţia trebuie să fie axată nemijlocit pe actul sexual. Regulamentul dat insistă, totuşi, ca partenerii să se manifeste doar printr-o discuţie uşor cochetă. Dacă doamna e în stare să pronunţe fără jenă aşa cuvinte ca "pedicel" sau "preflorație" atunci se poate de discutat despre polenizarea florilor. Domnul, şi el, trebuie să fie atent la vorbe ca să nu şocheze prea tare doamna prin cuvinte de genul "trompa bondarului" sau "gimnosperme".

9. După actul sexual, domnul şi doamna trebuie să-şi ceara scuze elegant unul de la altul.

(ideea textului nu-mi aparține, am făcut doar o traducere liberă...pe alocuri chiar foaaaarte liberă :)))

8 comentarii:

Anonim spunea...

tu esti neboona :D

nu mai pot din ras :)

Anonim spunea...

Super tare, trebuie sa predai educatia sexuala in scoli ;)

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

mirc3a, aha, confirm, eu is nebunatica. mai ales dupa o suta de grame de coniac :)

blogger, ma tem ca n-oi face treaba. Numai la "trompa bondarului" am stranutat de doua ori asa de "smacina" c-am trezit uzbecii vecini. Dupa articolul acesta, am venit dimineata la lucru cu nasul rosu de atita stranutat si sters mucii inainte de culcare. Despre stranutat am scris, matinca cind ma apuca ;)))

Wolland.ah spunea...

hehehe ! auzi, socrella, io crecă tu eşti de-o seama cu Voltaire, că pe vremea lui funcţiona un aşa cod de dans şi bune manere în pat !:))

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

auziti, D-le Wolland, imi spune inima de socrella ;), ca numai un socru mic poate sa ma deconspire in halul asta.
Aaaaah, incinse vremuri au mai fost!...si cine sa ne inteleaga mai bine? ;))))

ccbandana spunea...

ruuuupe :)))

Anonim spunea...

Iata toate punctele pina acum le-am respectat, inafara de puctul 9. Inca niciodata nu mi-am cerut scuze dupa actul sexual. Eu mereu imi cer scuze anticipat, fiindca nustiu daca va mai ramyne vie dupa aceasta :D

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

"Iata toate punctele pina acum le-am respectat, inafara de puctul 9".

Inseamna ca esti un "domn adevarat fara un punct" :))))))