ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

marți, iunie 24, 2008

Glamour-ul soacrei

Fiecare cu "tarakanii" săi (dracii, piticii, gîndacii, balaurii etc.). Dacă ţi-i cunoşti bine şi trăieşti în armonie cu ei, socoate că eşti norocos. Mai rău e atunci cînd "tarakanii" tăi nu numai că nu-ţi dau pace ţie să trăieşti, dar se mai bagă şi în sufletul altor "tarakani" de primprejur.

Soacra mică are draci. Ca orice soacră care se respectă. Fiecare drac are porecla şi pentru fiecare există un "approach". Totuşi, se mai întimplă ca negocierile "diabolice" să eşueze. Aşa că, dacă într-o zi (n-are importanţă de e senin sau înnourat) soacra mică poartă ochelari de soare (negri!), asta nu înseamnă că vrea să pară tare “glamurnaya”, căci îi stă bine (hai să-mi fac un "piarcic"). Asta înseamnă că negocierile au eşuat de dimineaţă şi e nevoită să-şi ascundă privirea plină de drăcoi veseli ce joacă "Ciuleandra" în ritmul cel nebun de la final.
Azi îs "glamurnaya" nevoie mare. E posibil ca ziua să se termine cu victime.
Cine încă nu s-a ascuns, nu-i vina mea.

6 comentarii:

Anonim spunea...

mie nu mi-e frica.. is departe :)

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

norocosule, norocoaso :)
bucura-te ca nu ti-s soacra-ta :)
c-avea sa te gasesc si in Ouagadugu.

Anonim spunea...

De multe ori am zis ca nu e greu sa ma pun in pielea unei soacre. Si cand m-am angajat serios la treaba asta, nu am reusit sa ma desprind deloc de rolul de potentiala nora.
Stii povestea "Soacra cu trei nurori". Ei bine, odata am fost "Nora cu trei soacre" (nu te gandi la ceva "morbid"!). Poate odata, cand voi avea chef, voi povesti senzatia ciudata, de viata ireala...

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Da, intr-adevar, statutul de nora e tare diferit de cel de soacra ;) Mi se pare ca cel de soacra iti da mai multa libertare. Pentru libera expresie a dracilor:))))
Cred ca in suflet sunt mai mult o soacra mare decit una mica. Pina nu ma vad cu un baiat bun de insurat linga mine nu ma las :))) Mai am inca o misiune in viata asta.

Anonim spunea...

drac di fimeie:)

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Mai bine zis, drac de soacra :)