ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

joi, iunie 26, 2008

Hobby-șorul soacrei

Are soacra mică un hobby. Tare îi place sa bage tot ce se mișcă în obiectiv. Încă nu știe sa bage frumos și profesional, dar se antrenează conștiincios. Visul ei cel mare e să constate într-o zi că așa cum știe ea să bage, nimeni nu se mai pricepe. Doar printr-un singur gest și fără prelucrare suplimentară la calculator :)

Iată la care etapă mă aflu acum. Patru lucrări de ultimă oră.

Amețită în levănțică

Umbre de vară
Cerul paradisului
Mușcate în apocalipsă

12 comentarii:

Anonim spunea...

lepotaaaa!!!!:)

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

ah, asta doar in zilele cu soare si ele-s asa de putine la noi :(

Anonim spunea...

nuda !!nuda!!nuda!!

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

stai sa ma epilez! :)

Anonim spunea...

apu dara ca dakazatelistvo vrem foto in timp ce te epilez;)...cu masinka or cu crema ...shi a shi...in mina

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

cu o mina sa ma epilez si cu alta sa tin obiectivul? ;) eu asa eforturi pe degeaba nu fac :)))

Anonim spunea...

tu shi vrei sa tz citesc articolul 5 din ,,7 greseli a unui blogger deputant,,^??????....davai ni maroci golovu foto cu masinka de depilat in mina....shi biiistro!!!!:)or alege....noi aici posovetavalisi cu lumea si oaspetii tai de pe blog shi am decis ....
or foto cu masinka de depilat in mina...(foto numai masinka shi mina)
or un cior...da numa diamu s shie depilat...caroci vybor za toboi

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

"or un cior..."
un cior in cur vreti sa-mi dati, sau ce? :)

Anonim spunea...

o leashka dary,...nam vrut sa par vulgar ..da vad ca ni ti fashi intro ureke:)

Anonim spunea...

padruga aishi deasupra la scrisu ,,gratuit sur votre site,, dzishi k e ora 02.36.46,uni mai gasesti asa predanasti ca a me.?.2 ceasuri shi jiumate jdal...:) dojdalsia:))

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Na, iti confirm in public cu voce tare: titele pe care ti le-am trimis is ale MELE :)) Nu le-am luat de pe google, cum mi-ai scris tu. Asa ca nu-ti fa de cap ;)

Kimmajuna spunea...

Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com