ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

sâmbătă, iunie 14, 2008

Despre homosexualitatea moldovenească virtuală

Mă conving pentru a cîta oară că suntem rătăciţi rău de tot. Mai rău nici că se poate.

De la parada eşuată a gay-lor din Moldova a trecut ceva timp, dar articolele la acest subiect tot mai continuie să apară. Din ce în ce mai provocatoare şi agresive. Puteţi să vă convingeţi pe curaj.net, însă nu vă sfătui să pierdeţi timpul aiurea, că mi l-am pierdut deja eu destul.

Ultimele articole mi-au confirmat suspiciunile pe care le aveam de la bun început. În Moldova există mai mulţi homosexuali virtuali decît reali. Pentru că cei adevăraţi şi cu bun simţ, nu scriu pe forumuri şi nici măcar nu ştiu de curaj.net. Din partea mea, doar pentru lucrul acesta cei din urmă merită respect.

Homosexualii virtuali însă, se pare că prind orgasme de la articolele publicate pe curaj.net. Altfel nu pot să-mi explic la ce serveşte provocarea evidentă din conţinutul lor. Admit că poate fi o strategie a site-ului pentru a ademeni un numar mai mare de vizitatori (heterosexuali, evident), care răspund la aceste provocări programate. Şi dacă urmărim un pic statisticile site-ului, se pare că le-a reuşit. Recunosc că am căzut şi eu în plasa lor, postînd cîteva comentarii. Credeam că sunt sinceri în demersul lor iniţial de a se face auziţi. Acum aproape că sunt sigură că e doar o politică artificială. Păcat că pentru acest scop se speculează şi cu simboluri naţionale (plasate măreţ pe site). Asta pentru nişte statistici ieftine. Încă un proiect eşuat pentru tinerii din ţară, care se lasă uşor manipulaţi. Doar că mulţi încă nu-şi dau seama.
Trist.

5 comentarii:

Anonim spunea...

le-am citit şi eu. mai înainte am avut o atitudine tolerantă faţă de homosexuali, însă găsisem pe net nişte site-uri care încurajau această deviere. Îţi spun, din desene clar se vede că violenţa de care vorbeşti e un lucru obişnuit, e un mod de a-şi demonstra indipendenţa cică...
acum nu mai sunt aşa de pozitivă faă de ei, mai ales că Wolfowitz acela chiar vorbeşte aiurea în ultimul timp

să te mai alud încă o dată? :P

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Ceziceu, in general, homosexualii nu sunt agresivi. Cel putin cei pe care am avut ocazi sa-i cunosc. Nici unul nu v-a scrie public, acolo unde stie ca toata lumea ii va sari in cap, prostii gen,"incercati si veti vedea cit e de bine sa fii homo". Or, asta nu e o politica de promovare a expresiei libere a sexualitatii, ci doar o provocare.
Nu cred ca Wolfowitz e homosexual, e baiat destept, dar ratacit. In locul lui demult as fi renuntat sa raspund cu zoi. Scopul lui insa e altul. De asta si se tusuieste pe acolo.
Paerea mea.

Anonim spunea...

"incercati si veti vedea cit e de bine sa fii homo" :D :D

pe "top achtung" (un topic pe forumul torrentsului) unde era scris 10 motive sa fii homosexual... cheltuieli mai putine :D recomand (pamflet)

Anonim spunea...

Cineva încearcă din răsputeri că a fi homo e ceva drăguţ, interesant şi la modă....
Pe dracu'!
Viciile şi 'apucăturile' ne tentează la orice pas - cineva fumează, altul îi trage la măsea, unii (ca mine) nu se pot dezlipi de monitoare...

Puternic şi corect este acel om care poate rezista acestora!

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Eu nu incetez sa spun ca nu judec oamenii dupa fanteziile lor sexuale, dar daca se gaseste cineva sa-mi spuna, o data la doua zile, ca nu-s normala pentru ca inca n-am facut sex de exemplu cu albinile (chiar daca e mai econom) apoi imi scot repede veninul sau...mai econom si inteligent ar fi sa-l bag direct in...lista neagra. Fara multa vorbaraie.