ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

luni, iunie 09, 2008

Euro-2008 şi piticii albaştri :)

Aseară mi-am sunat neamurile din Grecia să văd dacă nu s-au speriat tare de cutremurul de ieri. Vine rîndul să vorbesc cu cumnată-mea. Simt o tonalitate stranie în vocea ei, mai meditativă ca de obicei, mai nu stiu cum altfel şi o întreb delicat:
- Pe semne că încă nu ţi-ai revenit din şoc, da?
-Ai dreptate, (aici am simţit un of moldovenesc) mai sunt încă şocată uşurel… Dar nu de cutremur, că-s deprinsă cu ele. Sunt şocată de comportamentul soţului.
Aici, am devenit tacuta eu, că nu mai ştiam dacă mai trebuie sau nu s-o fac să-mi explice ce a avut în vedere.
A continuat singură. Redau pe scurt povestirea ei.

Deci, în timpul cutremurului de ieri, destul de simţitor, cumnată-mea îşi aude soţul strigînd din odaia de alături :
-Iriniiiiiiiiii, vinoooo, vinooooooo repede încoaaaaaa!
Cumnată-mea, s-a lasat repejor sedusă de gîndul că sotul ei "la nevoie se cunoaşte". Ia uite cum o strigă, o cheamă, îşi face griji omul. Mare minune e cutremurul ista. Aleargă într-o răsuflare în odaia de unde "se neliniştea" soţul şi … ce vede?
Îşi vede soţul în genunchi, tinînd cu ambele mâini ecranul plat LCD cumparat recent special for evenimentul Euro-2008, aşteaptînd-o nerăbdator pe femei-sa. Cum o vede strigă:
-Ia repejor lap top-ul de pe masă ca să nu cada şi pune-l pe pat !!!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bărbaţii ;))

Alexandru Cozer spunea...

Sa nu se supere femeile, dar pe perioada euro 2008, fotbalul e cem mai frumos lucru care exista

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

ce zic eu, :))) aproape ca-l inteleg si eu.
totusi, nu stiu daca mi-as risca viata in halul acesta, ca a fost simtit bine cutremurul.

alexandru, nici nu pun la indoiala faptul acesta. m-am convins vizitindu-ti blogul :)))))