ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

vineri, iunie 20, 2008

IP location

Recunosc din start că nu prea mă pricep în informatică şi încă mă înec în beznele internetului, dar… asta nu e o un obstacol serios pentru curiozitatea mea de damă. Mai ales că… statutul meu de blogheriţă în pampers, mă obligă. Deci, cum aud ceva nou, scîrţîie fotoliul de sub buci de trei ori, scot limba afară şi iau poziţia de atac. Adică îl consult pe Dl Google. Într-un cuvînt, mă descurc cum pot :)

Nu demult am auzit o expresie magică "IP Location" şi m-am aprins pe loc: opaaa! poate să-mi prindă bine la gospodărie. Iaaaan să vedeeeeeem! În 1min. şi 32 sec. am înteles că site-ul cu programul în cauză poate să-mi fie extrem de util în cazul în care îmi pierd memoria şi nu mai ştiu unde se gaseşte casa mea, cu butonaşul violet al procesorului (bună justificare, nu-i aşa? ;)).

Cînd deschideţi site-ul acesta, în căsuţa ce apare între ochi e deja afişată adresa IP-lui vostru. Rămâne doar să apăsaţi pe OK. Asta am făcut-o şi eu. Mare mi-a fost dezamăgirea cînd am văzut că eu, femeie cum se cade şi aproape inteligentă, trăiesc în lumea reală ca un boschetar, fără acoperiş deasupra capului. Conform IP-lui meu, iese că de cîţiva anişori "mă cantuiesc" pe o platformă (bănuiesc că tare puturoasă) între două linii de cale ferată.

Vestea bună: nu puteţi să mă găsiţi uşor.
Vestea proastă: îmi este obijduitor totuşi.

7 comentarii:

Anonim spunea...

niq bun... numai tara si internet provider, si inca induce in eroare... cica eu's din chinau si harta tot (ori asta arata sediul la Moldtelecom :D )

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

mirc3a, depinde de mai multe lucruri, eu insa m-am distrat bine:) Acum sunt sigura ca in ceva timp, nu tare lung, vor aparea programe mai performante decit acesta. Ma conving pe zi ce trece ca devine din ce in ce mai usor de identificat o persoana din spatele unui nick in lumea virtuala. :)

Anonim spunea...

Şi la mine e la fel, adică numai ţara şi providerul sînt corect. În rest, cică aş fi în aria Neamţ, oraşul "Ştefan cel Mare". :-D

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Orasul "Stefan cel Mare"? Interesant...:))) Suna maret.

Dar eu am mai descoperit ceva de ieri. Calculatorul meu isi schimba IP-ul ca chilotii. Am intrat ieri in site-ul de sus cu un IP (il tin minte), iar azi cu altul, cu totul diferit. De la acelasi caculator. Cineva stie ce e cu misterul acesta?
Mdea...totusi inca multe lucruri nu cunosc :(

Anonim spunea...

Probabil ai IP dinamic, adică eşti într-o reţea unde ai o identitate locală alocată, dar ieşi "afară" cu diferite IPuri, în funcţie de setările furnizorului de internet. Caută pe google IP routabil, dinamic etc. şi o să găseşti suficiente explicaţii. Nu mă pricep nici eu, ştiu doar că singurul dezavantaj în situaţia ta e faptul că nu poţi face ftp-server. Eu am avut IP dinamic o vreme, acum providerul meu mi-a băgat fix.

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Merci pentru sfat, Pamfil. Am sa fac un "research" de cum voi gasi ceva timp doar pentru treaba asta :) Daca gasesc ceva interesant am sa scriu un "mini-raport" de diletant ratacit :)))))))

Anonim spunea...

buna...am si io nevoie de putin ajutor...cineva mi-a facut o gluma proasta pe net adik pozele mele sunt puse ilegal pe un blog si modificate si vreau daca poti...sa ma ajuti sa aflu adresa de ip de la proprietaru blogului sunt dispus si sa platesc..numai vreau sa aflu ip-u si implicit aflu si adresa k apoi sa fac "dreptate" acesta este id-u meu invisible_kid_id te rog...