ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

joi, iunie 19, 2008

Poate fi arestat un blogger?

Poate. Tare uşor şi nici motiv mare nu trebuie pentru asta. Depinde, bineînţeles, de ţara unde te afli, limba în care scrii şi mai ales de subiectele tratate.

Dacă eram acum în China, mă numeam Li şi scriam cu ieroglife despre ţîţele de ieri, aveam să fiu aninată de cur pînă în seara zilei de ieri. Numai pentru articolul Sexul între domnii şi doamnele adevarate, era să fac 3 anişori de puşcărie, iar pentru Zodiacul meu fierbinte aveam să mă răcoresc tocmai 7 ani. Şi pentru că la racoare creierii mei lucrează mai bine, la ieşire aveam să mai public încă nişte zodiace (nu ştiu cît de fierbinţi) pentru paiangeni, gîndaci şi şobolani. Mă încearcă o suspiciune acum. Oare cel care a scris zodiacul chinezesc, nu se afla după gratii cumva? Bănuiesc că a stat exact 12 anişori. Trebuie să-l consult la acest subiect pe Domnul Google generos.

Dacă citiţi rîndurile acestea din USA, vă hliziţi sub musteţi şi sunteţi gata să-mi replicaţi: "Da eu, da eu îs pe pamintul făgăduinţei, aşa că "пешу как хачу" şi despre ce vreu, na". Apoi eu vă răspund doar cu o propoziţie "не смешите мои тапки" (traducerea: nu-mi faceţi caloşii să se cace de rîs). Trageţi o fugă aici şi fiţi atenţi la statisticile din rapoarte.

Vă las să vă faceţi propriile concluzii.

Să nu credeţi cumva că articolul dat e o formă de avertizare. Nu. Mesajul lui e chiar foarte pozitiv. Dacă s-a ajuns la arestarea bloggerilor în lume, înseamna că blogul devine o putere.

6 comentarii:

Anonim spunea...

da eu am invatat legislatia noastra si shtiu cum sa ma "otklonesc" de la asha situatii (ne)prevazute.... :P

Toti vizitatorii blogului meu stiu ca sunt cetatea de buna credinta, respect legile, insa am viziuni politice si parerei pentru care nu pot fi discriminat sau tras la raspundere :P

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Artur, pai e bine ca tu cunosti legislatia,e un avantaj bun, n-ai sa te lasi intimidati cu una sau doua. Dar iaca eu... cu Ambasada Moldovei la coltul casei, trebuie sa ma gindesc de citeva ori inainte de a scrie altceva decit sex :)))

Anonim spunea...

Concluzia: Inainte de a publica un post consultati Legislatia in Vigoare !

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Da, asa iese. Avem drepturi, dar si obligatii.
Mdea.

Anonim spunea...

Oamenii au inventat lumea internetului si tot oamenii il pot sterge (doar ca va fi dificil). Asta in caz daca va fi necesar ca sa nu stam toti bloggerii prin inchisoare :)

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Mi se pare totusi ca internetul e un proces ireversibil ;) De oprit sau sters nu e posibil.