ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

marți, iunie 03, 2008

Puterea tacerii

Barbatilor le plac femeile care nu vorbesc mult.
Femeile destepte stiu cind trebuie sa taca ;)

El i-a spus: Stii? Imi plac femeile. Nu pot ramine doar cu una singura.
Ea a zimbit.
El i-a spus: Sunt liber. Nu sunt dator nimanui cu nimic.
Ea si-a aprins o tigara si a plecat ochii.
El a continuat: Imi plac femeile care ma inteleg si nu incearca sa-mi ingradeasca libertatea.
Ea a chicotit usor si a expirat fumul de tigara.
El i-a spus: Hai sa petrecem seara impreuna, imi placi la nebunie.
Ea a stins tigara si l-a privit drept in ochi.
El a inteles ca ea nu era impotriva.
El i-a spus: Presupun ca ai avut multi barbati.
Ea l-a imbratisat si s-a lipit cu tandrete de pieptul lui.
El a intrebat mai tirziu: Ti-a fost bine cu mine?
Ea a inchis ochii si l-a sarutat.
Dimineata, inainte de plecare, el i-a spus: A fost minunat, dar as dori sa ramina intre noi.
Ea si-a intins mina si a scuturat un firicel de praf invizibil de pe umarul lui.
El: Poate c-am sa te mai sun.
Ea a facut semn din cap si a inchis ferm usa dupa el.
El i-a sunat in aceeasi seara.
Ea nu era acasa.
El a reusit s-o gaseasca la numarul ei de telefon portabil abia seara tirziu.
Ea i-a permis sa vina abia peste o saptamina.
El a intrebat-o: Ei, cum te-ai distrat fara mine?
Ea a zimbit si i-a propus o cafea.
El ii suna aproape in fiecare zi.
Ea nu raspundea de fiecare data.
El venea s-o viziteze doar cind ea ii permitea.
Ea nu-i explica de ce invitatiile erau atit de rare.
El a inteles ca vrea sa fie doar cu ea.
El isi iesea din fire cind ea nu raspundea la apelurile lui.
El isi iesea din minti cind cineva ii spunea ca a vazut-o cu altul.
El vroia ca toata lumea sa afle despre relatia lor.
Ea era contra.
El vroia ca ea sa fie doar a lui.
El a venit la ea cu un buchet imens de trandafiri rosii.
Ea a luat florile si l-a rugat sa nu mai vina fara invitatie.
El vroia s-o ia de sotie.
Ea i-a raspuns: Tin mult la libertatea mea.
El si-a aprins o tigara cu miinile tremurinde.
Ea i-a spus: Sunt libera, intelegi? Si nu sunt datoare nimanui cu nimic.
Lui i s-a parut ca inima i s-a oprit pe loc.
Ea i-a spus: Si nu vreau sa schimb nimic.

Din pacate, nu cunosc autorul. Textul a fost postat pe un forum cu ceva timp in urma, fara referinte.
Doar traducerea imi apartine.

2 comentarii:

Metal spunea...

asta e povestea femeilor criminale :p

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

da, ai dreptate :)
femeile care nu exteriorizeza emotiile sunt periculoase