ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

duminică, iunie 01, 2008

Două bile roşioare, strălucesc frumos la soare...

Aseară căutam ghicitori pentru copii. Şi, ştiţi voi...că cine caută bine, găseşte mai mult decît poate duce.
Deci, am căutat, am găsit şi m-am pus pe gînduri, ca soacra între scînduri. :))))

Iaca nişte perluţe. Antrenaţi-vă, sănătoşi :)

Zzz. zzz Zzz. zzz.
Eu sunt mititică
Dar tare voinică
Frec cu putere.
Nu simţi nici o durere

(îmi trebuie trei de estea la gospodărie;)))

Cinci pitici
Cinci voinici
Cît îi vezi de mititei
Poţi să faci orice din ei.

(de acord, cînd îi antrenezi bine)

Am o floare curgătoare,
Cu petale argintii.
De e vară,
De e iarnă,
E iubită de vecini.

(dar la noi în mahală îs vreo trei flori de estea, aşa că... veniţi în ospeţie)

Avem o copiliţă.
Cu nouă rochiţe
Cînd o dezbrăcăm
Din ochi lăcrimăm.

(şi bani în chiloţi îi băgăm)

Fîs. fîs. Fîs. fîs,
Înainte de plecare.
Viu şi eu în grabă mare.
Frec cu grija, frec de zor,
Dau şi eu un ajutor.

(Şi eu m-am gîndit repejor la soacră. La o soacră mare bineînteles;))))

Niciun comentariu: