ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

miercuri, mai 21, 2008

Imran si lacrimile soacrei

Soacra mica plinge foarte rar. Unii cred ca nu stie macar cum sunt lacrimile la gust. Chiar si socrul mic credea asa. Pina ieri seara.

Si totul a inceput, ca de obicei, de la un fleac. Ieri la 11.44, cind mai eram sub aburii conversatiei cu "nebunul", primesc un mesaj de la o prietena de origine musulmana : Imran s-a nascut azi dimineata. E mai frumos decit credeam. Vino. Dupa orele de lucru, trag o fuga pina la magazinul pentru bebe, m-am lasat induiosata de tot felul de hainute pentru papusele :), s-apoi m-am indreptat vesela spre maternitate cu cadoul subtioara.

Am ajuns, am vazut si iar m-am induiosat. Dar nu pina la lacrimi. S-au oprit in git, atunci cind mi-am vazut prietena palida, trasa pe sub ochi, obosita …si cu familia in componenta completa (vreo 10 adulti si 5 puradei). N-am stat mai mult de 5 min. I-am dorit recuperare grabnica, pup pe obraz, gidilici pentru bebe si dusa am fost.

Mergeam ingindurata pe coridoarele incilcite ale maternitatii cind socrul mic a intrebat ceva. Si nu stiu, naiba (sincer nu stiu ca nu-mi amintesc deloc acum ce anume m-a intrebat), ca mi-o declansat cuvintele celea o reactie neasteptata pentru mine. Socrul mic a auzit doar o mieunatura ca raspuns, in schimb a simtit bine cum i se umezeste de lacrimi camasa in regiunea pieptului. Dupa ce si-a revenit din primele secunde de soc, m-a asezat pe un scaun intr-un colt si ma privea nedumerit. Cred ca gesturile imi erau artistice ca niciodata in momentele celea, pentru ca am atras priviri din toate colturile culoarului. Asa si stateam plingind in doua siroaie (am inteles in sfirsit expresia “ a pişa ochii”) iar in jurul meu sareau vreo citiva copkilasi arabi zglobii. Unul chiar mi-a propus o basmaluta la un moment dat. Sensibil baietelul. :)

Iaca asa. Sa stiti si voi. Mai ales cei care nu pling niciodata. Jelea poate sa va prinda in cele mai neasteptate locuri si in cele mai nepotrivite momente. Purtati basmalute :)

Ah, sa nu uit sa precizez. Iaca nu tin minte deloc cum erau la gust lacrimile de ieri ;))) Zice lumea ca-s sarate ? Asa o fi.

3 comentarii:

Metal spunea...

nu sunt rasist dar nu-mi plac musulmanii....sper sa nu treazeasca dezbateri aprigi comentariul meu ca nu se merita...e parerea mea si nu mi-o schimb....nu ma intereseaza parerile altora pe tema data...

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

Daca te referi la fanaticii religiosi, sunt de acord cu tine. Indiferent de religie, ma tin departe de ei.

Metal spunea...

da, anume la fanatici religiosi....am si eu prieteni musulmani dar cu care pot bea linistit o bere, care cand vine ora nu ma lasa balta ca sa cada in genunchi sa se roage,si nu de aia care azi imi este prieten si maine ma explodeaza cu tot cu el"in numele lui alah"....care acasa in tara lui are inca 3 femei si incearca sa agate si pe aici fete tinere...