ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

miercuri, mai 21, 2008

Frămîntări...nocturne (p.2)


Inima: Cum să mă despart de o inimă de femeie care m-a făcut s-o iubesc ca un nebun, iar apoi m-a trădat și nici acum nu mă lasă să-mi cicatrizez rănile? Cum să o fac să înțeleagă că după mărturisirea ei că nu m-a iubit niciodată, îmi vine greu s-o privesc?

Rațiunea: Scrie o scrisoare de adio și dispari.

"Ai avut perfectă dreptate cînd ai hotarît să rupem relația noastră. Iți mulțumesc pentru plăcerea pe care mi-ai oferit-o, se pare că din milă. Ți-ai jucat rolul cu atîta măiestrie că n-am stat nici o clipă să mă întreb dacă mă iubești cu adevărat. M-ai sedus inteligent, nu ți-am putut rezista, m-ai făcut să-ți răspund sincer la sentimentele tale în care n-am simțit nici o notă falsă.
Să nu crezi că-ți scriu acum ca să te întorc. E prea tîrziu și sper să nu mai aud niciodată "te iubesc" de la tine. Îmi dau seama bine acum, cît de greu ți-a fost cu mine: să nu iubești, dar să te comporți ca o îndrăgostită. Nu mă mai cauta. Încearcă să faci un efort. Numai astfel vom putea uita unul de altul și de dragostea noastră cu față ipocrită. Îți doresc să găsești fericirea și fără mine!"

2 comentarii:

Metal spunea...

wow....nu vreau sa-mi destainui aici viata personala dar cred ca aceasta scrisoare am sa o folosesc si eu...multumesc mult soacra mica...

Soacra mi(ţiţi)că spunea...

boris, sper totusi sa nu ai ocazia s-o folosesti.
ca femeie iti spun, ca raneste tare mult, chiar daca e meritata.