ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

miercuri, mai 14, 2008

Dimineaţă cu dulceaţă ;)

Să vă spun un lucru în dimineaţa asta de mai: un bărbat în duşuri bune e o dulceaţă de bărbat ;) Şi doar ştim noi ca chiar şi din cireşe amare sau ceapă puturoasă poate ieşi o dulceaţă minunată la gust.

Gîndul acesta delicios mi-a trecut prin cap exact la ora 7:58, în momentul în care, de obicei, creierul meu încerca să se conecteze la lumea exterioară şi atunci, cînd am remarcat într-un sfîrşit, că frînăm tare des, în dimineaţa asta. Socrul mic conducea maşina cîntînd şi … cedînd calea maşinilor (există la noi ulicioare prin care circuli doar pe bază de bun simţ) cu treabă şi fără treabă. M-am uitat cu nedumerire mai întîi la el, apoi cu frică la ceas. Bine, mi-am zis, pentru ca mai avem ceva timp să vedem ce iese din experimentul acesta. Hai să vedem la ce marcă de maşină i se va termina răbdarea şi "bunul simţ". Dar socrul mic cînta, avansa şi… iar ceda drumul acolo unde credea el ca cineva are nevoie mai mult decît dînsul.

Şi ştiţi ce vreau să vă spun acum? Am intrat în joc şi eu. Şi chiar am extras ceva plăcere. Mai ales în momentele cînd şoferii ridicau gratios mîna în semn de mulţămire şi… zîmbeau (mie la fel). Cu unul chiar ne-am aliniat la un semafor şi nu s-a lenevit să-şi mai confirme o dată recunoştinta printr-un zîmbet. Iar cînd de dimineaţă îţi zîmbesc 5 bărbaţi frumoşi cu ochelari de soare şi vreo două madame elegante (asta deam pentru socru mic:)) vă asigur că viaţa pare mai frumoasă :)

Şi ultimul gînd. Nu m-am aşteptat deloc ca şoferii să fie atît de recunoscători. Dacă nu era socrul mic în duşuri bune în dimineaţa asta… oare cum avea sa descopăr asta ;)))))

Niciun comentariu: