ATENȚIE!!!! Soacra mică s-a cărăbănit pe http://soacramica.wordpress.com/ !!!!!!!!!

marți, mai 06, 2008

Of, of, lene...

Am incercat azi de dimineata sa-mi trezesc bunatatea din mine. Pentru mai mult curaj am tras o halba de bere spre amiaza. Numai ca ea a trezit constiinta. Asta am inteles cind m-am bagat in e-mail-ul meu si am vazut IN SFIRSIT la cita lumea mai trebuie sa raspund. Si-mi parea ca parca mai ieri am vorbit cu toti la telefon, ne-am scris, insa nu e asa daca privesc data mesajelor. Dracie! M-am pierdut in spatiu si in timp. Lumea mea interioara imparte unitatile de timp cum ii vine.
Si… a cita oara imi revine in minte acelasi refren.

In mare pluteste o insula,
pe insula se inalta un deal,
pe deal creste un stejar,
pe stejar urca agale o furnica, ce duce pe spate un sipetel,
iar in sipetelul cela e...

REALITATEA.

In REALITATE sunt o nesimtita careia ii e lene sa raspunda la mesaje.

Niciun comentariu: